Preskočiť pás s príkazmi
Prejsť na hlavný obsah
Essilor Slovakia > NOVINKY > Essilor oslavuje 40. výročie vstupu na burzu
Essilor oslavuje 40. výročie vstupu na burzu
Ľudské dobrodružstvo venované zraku
Jedinečný príbeh ľudskej podnikavosti v priemysle a obchode sa  začína v Paríži v roku 1849, kedy skupina remeselníkov zakladá spoločnosť Societé des Lunetiers. Spoločnosť, známa pod názvom SL, sa rýchlo stáva kľúčovým hráčom v oblasti korekcie zraku. Z malého mesta Ligny-en-Barrois na východe Francúzska sa v roku 1868 sa dostáva do Veľkej Británie a expanduje na nové medzinárodné trhy. 

Základy spoločnosti Essilor spočívajú aj v podnikateľskom duchu vizionárskeho optika Georga Lissaca, ktorý v roku 1938 otvoril prvý obchodný dom s optikou v Paríži. V roku 1959 spoločnosti Essel a Silor spôsobujú prevrat v oblasti optiky.
Spoločnosť Silor vyvíja organické šošovky Orma, ktoré nahradia minerálne šošovky.

Progresívne okuliarové šošovky Varilux, ktoré vyvinul Bernard Maitenaz v spoločnosti SL, znamenajú prelom v korekcii presbyopie. V roku 1972 sa spoločnosti Essel a Silor rozhodnú spojiť svoje sily.  Ich rovnocenným zlúčením vzniká spoločnosť Essilor, ktorá v roku 1975 vstupuje na burzu, aby naplnila svoje ambície rastu na medzinárodnej úrovni. 

40 years on the stock exchange - JPG.jpg

Od svojich dvoch zakladajúcich spoločností si skupina Essilor berie podnikateľské hodnoty – dôveru, rešpekt a diverzitu, ktoré aj dnes poháňajú jej vývoj.  Poslaním a snahou spoločnosti Essilor je zamerať sa na zlepšovanie zraku a postaviť inovácie do centra jej stratégie.  Jej tímy zaoberajúce sa výskumom a vývojom každý deň zdokonaľujú korekciu, ochranu a prevenciu zraku prostredníctvom produktov a značiek známych po celom svete.

Spoločnosť Essilor stavia na jedinečnom modeli spolupráce s vedúcimi lokálnymi hráčmi, vďaka čomu môže skupina Essilor expandovať rýchlejšie a dokáže lepšie riešiť špecifické potreby každého zákazníka.  Vďaka svojej globálnej organizácii spoločnosť Essilor distribuuje svoje produkty viac ako 350 000 odborníkom v oblasti starostlivosti o zrak vo viac ako 100 krajinách.  Jej sila spočíva v odborných znalostiach žien a mužov  pracujúcich v spoločnosti Essilor a zanietenosti tímov. Takmer každý 1 zo 4  zamestnancov je akcionárom spoločnosti a podieľa sa na kľúčových rozhodnutiach, vývoji a úspechu spoločnosti.

V súčasnosti je poslaním a skutočným spoločenským cieľom spoločnosti Essilor zlepšovať životy ľudí prostredníctvom zlepšenia zraku. To je neodmysliteľnou súčasťou stratégie skupiny Essilor.  Na rýchlo sa rozvíjajúcom trhu s optikou je spoločnosť poháňaná jedinečným spojením troch kľúčových faktorov úspechu – silou jej poslania, jasnou stratégiou a originálnym modelom inovácie a partnerstiev.

Našim cieľom je umožniť prístup k lepšiemu videnie všetkým ľuďom. Spoločnosť Essilor sa snaží o dosiahnutie nových ambícií prostredníctvom rozširovania svojej  pôsobnosti – rozvinúť nové príležitosti, urýchliť vývoj a poskytnúť tak dobré videnie pre všetkých. 

Príbeh Essilor pokračuje ďalej, dnes aj zajtra.  Essilor – vidieť svet lepšie.

 






$Resources:imgRssButtonImgAlt;
RSS kanál
Vytlačiť
Vytlačiť
Poslať
Poslať priatelovi
PoklesNárast
Veľkosť textu