Inovácie

Neexistujú iné inovácie ako tie, ktoré vnímame a schvaľujeme.

 

LIVEOPTICS

Náš inovačný proces, inšpirovaný vaším životom a určený pre váš život. Okuliarové šošovky možno navonok vyzerajú podobne, ale rozhodne nie sú rovnaké. Okuliarové šošovky spoločnosti Essilor sú systematicky vyvíjané, testované a schvaľované ľuďmi, ako ste práve vy *. Pretože chceme vytvárať iba tie inovácie, ktoré sú relevantné práve pre vás, aj odhodlanie spoločnosti Essilor inovovať sa sústredí práve na vás. Vaša uznanie je pre nás potvrdením kvality našich inovácií.

INŚPIROVANÉ ŹIVOTOM

80% informácií, ktoré prijímame, k nám prichádza prostredníctvom očí, a 40% mozgovej aktivity je venované zraku. Práve preto sú vysoko kvalitné okuliarové šošovky tak dôležité a práve preto spoločnosť Essilor vytrvalo usiluje o to, aby dokázala reagovať na všetky komplexné aspekty videnie.

Pretože nežijete svoj život v laboratóriu, spolupracuje spoločnosť Essilor so skutočnými ľuďmi, aby preskúmala ich zvyky po stránke videnie a otestovala svoje výrobky v reálnych podmienkach každodenného života. V našich laboratóriách HouseLab ™ a CarLab ™ vykonávame širokú škálu testov, počas ktorých sledujeme a zaznamenávame, ako v rámci svojho bežného života chodíte, riadite a dokonca aj varíte či používate obrazovky a displeje.

schváleno nositeli

VYTVORENÉ POMOCOU POKROČILÝCH TECHNOLÓGIÍ

Naši výskumní pracovníci zhromažďujú vaše fyziologická biometrické údaje a údaje o vašom správaní; na ich základe potom vznikajú špecifikácie, ktoré zodpovedajú vizuálnym a posturálnych potrebám daného človeka. Vznikajú na základe informácií na báze viac zmyslov prostredníctvom takých digitálnych technológií, akými sú 3D virtuálna realita či simulácie.

okuliarové šošovky

CHCEME, ABY STE NA NÁS NEZABUDLI

Než uvedieme na trh ďalšiu inováciu v oblasti okuliarových šošoviek, sú vykonávané užívateľské testy, aby sme sa uistili, že ich výkon vnímate pozitívne a že pozitívne ovplyvňujú vaše potreby a životný štýl. Pretože jediný dôkaz o prínose pre užívateľov pochádza od užívateľa samotného, vykonáva spoločnosť Essilor už od roku 2004 pred nasadením nových výrobkov na trh systematické užívateľské testy svojich popredných značiek Varilux, Crizal a Xperio.

žena